AVALUACIÓ

Enhorabona!

Si esteu llegint aquestes paraules és que heu finalitzat totes les tasques pel lliurament de la unitat didàctica "LA MALAGUENYA DE MUTXAMEL". Amb els tres recursos interactius que vos proposem a continuació, obtindreu una oportunitat per demostrar els vostres coneixements, per aprendre encara més continguts relacionats amb la unitat didàctica de la Malaguenya de Mutxamel, o simplement repasar un aprenentatge assolit a classe.


RECURSOS D'APRENENTATGE INTERACTIUS



1. SOCRATIVE: Qüestionari d'avaluació inicial


En la darrera imatge de la pàgina web SOCRATIVE trobareu l'enllaç a un qüestionari tipus test amb qui donareu informació sobre els vostres coneixements previs sobre la unitat didàctica que ens ocupa.
Per a implementar-ho heu de posar el següent "nom d'habitació": MUTXAMEL. Després heu de posar el vostre "nom i cognom", i a partir d'ací podreu començar el qüestionari.
Sort!








2. EDUCAPLAY: Sopa de lletres


També podeu comprobar si coneixeu totes les FESTES del poble DE MUTXAMEL o si heu d'aprofundir en aquest tema. Ací baix trobareu una SOPA DE LLETRES molt divertida. Ànim!


FESTIVITATS DE MUTXAMEL




3. EDUCAPLAY: Joc de Mosaics

En el joc següent heu de relacionar cada imatge amb el nom corresponent d'un element tradicional de la indumentària típica valenciana del segle XIX, i teniu 6 intents per fer-ho.
Hi ha elements d'indumentària femenina i masculina, encara que únicament estén presents en el recurs didàctic les peces més representatives. Cal tindre en compte que el aixovar de joies també es considera part de la indumentària, peró és un tema tan extens que el reservem per altra activitat.


INDUMENTÀRIA VALENCIANA





AVALUACIÓ DE LA UNITAT DIDÀCTICA


A continuació podeu visualitzar l'AVALUACIÓ D'OBJECTIUS mitjançant la RÚBRICA amb els critèris d'avaluació pel lliurament de la unitat didàctica "LA MALAGUENYA DE MUTXAMEL".
El formulari corresponent a aquesta rúbrica estarà omplit només pel professor que vos avaluarà, segons el grau d'assoliment dels objectius plantejats en la unitat corresponent.

QUALIFICACIÓ

La major part dels indicadors d'avaluació tenen una puntuació màxima de 1 punt sobre 10 punts, a excepció dels indicadors 1 i 2 (interpretació de la malaguenya i coordinació de castanyoles), amb una puntuació màxima de 1'2 punts sobre 10, i dels indicadors 7 i 9 (comunicació en valencià, assitència i participació), amb una puntuació màxima de 1'3 punts sobre 10. Depenent del grau d'assoliment de l'objectiu d'aprenentatge, la puntuació de cada indicador d'avaluació pot anar des de 0 punts, fins a 1 punt (1'2 en els indicadors 1 i 2, i 1'3 en els indicadors 7 i 9).

La raó que justifica la possibilitat d'obtindre una puntuació més alta en els indicadors 1 i 2 és la de tractar-se d'un parell d'objectius basats en la competència dancística i artística, competència clau dins els ensenyaments de Dansa Espanyola.
De la mateixa manera, els indicadors 7 i 9 adquireixen també major rellevància, per la qüestió d'estar formulats sota la metodoloogia del "Tractament Integrat de Llengua i Continguts", i per tractar un aspecte nuclear dins de qualsevol matèria o assignatura a estudiar: la IMPLICACIÓ I PART ACTIVA DE L'ALUMNE en el seu propi aprenentatge.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada